۱۶ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۵۱

خالقی:

30 ورزشکار در مسابقات بین المللی تریال قزوین شرکت می کنند

30 ورزشکار در مسابقات بین المللی تریال قزوین شرکت می کنند

قزوین- خبرگزاری مهر: دبیر هیئت دوچرخه سواری کشور گفت: در اولین دوره مسابقت بین المللی تریال قزوین 30 ورزشکار شاخص از ایران و شش کشور جهان در قزوین به مدت دو روز با هم رقابت می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، اصغر خالقی روز شنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان در محل هتل ورزش در خصوص مسابقات تریال قزوین گفت: از سال 80 پیشنهاد برگزاری لیگ رشته دوچرخه سواری مطرح شد و از سال 85 هم لیگ قهرمانان به رقابتها اضافه شد و از سال 86 مسابقات تریال شکل گرفت.

وی افزود: این رقابتها یک بار در همدان و یک بار نیز در تهران برگزار شد اما با توجه به علاقمندی استان قزوین برای برگزاری این مسابقات در سطح بین المللی با میزبانی این شهر تاریخی موافقت شد که خوشبختانه هفت نفر از بهترین های این رشته که در جهان شاخص هستند در قزوین حاضر شده اند که کیفیت این رقابتها را بالا برده است.

خالقی بیان کرد: خوشبختانه رشته تریال کشور در سایت آسیا قرار گرفته و رسمیت دارد و گزارش رقابتهای تریال قزوین هم به فدراسیون جهانی ارسال خواهد شد که جایگاه کشور را ارتقاء می دهد.

رئیس رشته تریال آسیا گفت: مسابقات تریال بین المللی در قزوین در سرای سعدالسلطنه مکان بسیار زیبای تاریخی برگزار می شود که قهرمانان خارجی از زیبایی این مکان شگفت شده شده اند و تحت تاثیر قرار گرفته اند.

وی گفت: مسابقات از امروز صبح و بعدازظهر آغاز می شود و عصر فردا یکشنبه مراسم اختتامیه با معرفی قهرمان برگزار می شود.

   
 

کد خبر 2130303

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha